djurplågeri i högsta grad

2kommentarer

 Det Försigår djurplågeri och andra hemska saker i hela världen och det är för jävligt att dessa får hålla på som dom gör.förstår inte människors sjuka nöje att plåga djur.Hur tänker man dom när man slår ett djur levande?Eller rättare sagt hur tänker man när man slår ett djur?Det gör så ont i mitt hjärta och jag känner mig så hjälplös som inte kan hjälpa djuren.Man skulle göra samma sak med dessa människor som dom gör mot djuren.

Hundarna som lever i små nätburar, visar genomgående svåra beteendestörningar och innan slakt bedövas antingen genom upprepade slag mot huvudet eller genom att slungas mot marken.Hundar kan helt enkelt bindas fast med hjälp av ståltråd genom näsan och helt utan bedövning skärs skinnet bort. Hundarnas smärta går inte att beskriva i ord. Nåd finns inte och befrielsen kommer endast när djuret helt enkelt svimmar på grund av smärta.Det man kan göra är att låta bli att köpa pälsen från djuren,varför vill man gå runt med ett dött djur på sig?Dom som köper pälsen från dessa idioter vissar bara på att dom stödjer dessa idioterna.Detta är inte bara slakt på högsta grad utan fruktansvärd DJURPLÅGERI.

Varning denna videon/bild är  mycket vass och rå.Detta måste ta slut på något sätt det kan inte hålla på dessa fruktansvärda brott mot de mest försvarslösa djur.

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

2 kommentarer

emelie

15 Mar 2011 20:50

Jasså, såg ju inte dig heller!



Åh gud jag måste med blogga om videon nu... DÖDA DESSA MÄNNISKOR

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 Mar 2011 04:54

Jag klarar inte av att se sånt! Jag vill bara döda packet som behandlar djur så :(



Sv: Jag har inte en aning om var man kan köpa hundsport tyvärr :S

Kommentera

Publiceras ej