Mycke att hinna med

0kommentarer

Nu är det lite stressig kväll för min del måste hinna med att göra massa skit innan lägg dags.Det är rätt sent och jag har inte hunnit med att packa mina grejer eller hundens saker som måste vara klara i morgon innan jobbet.Tänkte att jag då skulle hinna med allt i går kväll men då det händer så mycket annat Fotografering i studio var försenad så jag kom hem så sent.Idag har jag haft fullt upp hela dagen också för den delen.Ibland önskar jag att det fans fler timmar på dygnet så man hinner med allt man ska göra.Det kommer sluta med att jag packar ner hundens saker i sista sekunden och glömmer hälften av sakerna.Min hund ska vara kvar på jobbet till onsdag för jag ska till ullared på tisdag och ska sova hos pappa i morgon.Fan kom på att jag inte kan packa några kläder åt mig själv eftersom att alla hänger på tork fan helvt*.Kanske dags att bädda ner sig så man kommer upp när klockan ringer vid 5 så man inte försover sig från klockan.

Kommentera

Publiceras ej