Netto

2kommentarer

Jag tog spårvagnen bort till Netto i Eneby och handlade hem lite saker.Jag skulle i gentligen vara duktig och cykla bort men märkte ganska fort att det blåste allt för mycke,så jag ställde tillbaka cykeln och hoppa på spånkan.Shit alls detta är 3 gången jag är där och handlar,så här mycke folk som det var idag har jag aldrig vart med om.Man kunde fan med tro att vi var på Ullared och handla.Det värsta av allt dom hade bara en kassa öppen så man fick stå i kö i hur länge som helst.Jag passade på att ta en tidning och läsa medans jag stog i kö,hann läsa klart hela tidningen innan det var min tur.Så nu sparade jag några kr på att inte köpa den tidningen.Nej nu måste jag packa upp allt jag köpte.

2 kommentarer

emily

27 Sep 2010 23:12

extrapris på sköljmedel? ;)

Emily

28 Sep 2010 11:07

du tog ju visst 5? :p

Kommentera

Publiceras ej