Min bästa vän ska flytta

0kommentarer

just nu håller min bästa vän Towe på att flytta närmare mig vi kommer att bo  nästan  som grannar:) Nu kommer vi att kuna ses lika ofta som vi gjorde förr.Vi kommer att kuna umgås på kvällarna och ha myskväll laga mat i hop:)Det har inte gått att göra det på några år eftersom att hon flyttade här i från men nu ska hon komma tillbaka hitt och det älskar jag.Jag frågade henne i går kväll om hon behövde hjälp med flytten men tackade nej eftersom hon redan hade många som skulle hjälpa henne.Och hon sa också till mig att tänka på min rygg så det är bättre att jag låter bli att hjälpa till.Men nu för någon timme sen fick jag ett mess att jag fick komma bort och hjälpa till om jag vill.Men typsikt också har jag har värst mensvärken så jag får se om jag hjälper henne lite senare i annat fall skulle jag komma bort till henne på söndag då har hon lovat att bjuda mig på kaffe.Ojdå nu får jag det att låta som hon flyttade från Norrköping(menar från mitt område till ett annat område lång här i från mig)


Bjuder på en bild på oss från några år sen:)

Kommentera

Publiceras ej