Jag blev så sugen på att börja dansa

3kommentarer

Jag börjar bli lite sugen på att börja dansa igen.När jag var yngre så dansade jag i några år,vilket jag börjar sakna.Karnevalen här i Norrköping dansade jag i några år,men tyckte att det vart tråkigt att fortsätta med dansen då dom valde att ta bort Karnevalen här hemma.Vi uppräde inte bara här hemma på våran Karneval utan vi åkte till valdemarsvik också:) Önskar i bland att man kunde vrida tillbaka tiden några år,men samtigt vill jag bara vrida fram tiden några år.När jag dansade så kände jag mig som en helt annan person,så mycke glädje och kärlek kände jag när vi fick dansa och vissa oss folk folk.Nu är det mer än 8 år sen jag dansade i en grupp,vet inte om jag är lika modig som jag var den tiden jag dansa.Men en sak är säker och det är att jag saknar den underbara tiden med dansen.Caporalesen saknar jag nog mest av allt.

Denna dansen vill jag börja dansa igen.

3 kommentarer

sotavarelser

05 Oct 2010 16:31

svar: tack, vilken fin blogg! :)

Lanah

05 Oct 2010 17:22

Sv: Tack, det hoppas jag med! Haha.

Emily

05 Oct 2010 18:18

caporales är kul! :))

Ja behöver inte träna åt dig, du tränar ju redan på hästar. as bra för magmusklerna ju!

Kommentera

Publiceras ej