birthday

0kommentarer

Vaknade rätt så tidigt av att Jimmies väckarklocka ringde 05.00 i morse,kunde inte somna om så det var bara att gå upp.Idag är det ingen vanlig dag för det är älsklingens födelsedag,så firrar vi 6år och 10 månader i hop också:)Det blir inte jätte mycke firade idag för honom,vi ska ha fest här hemma på lördag för honom.Då ska vi även fira min kusins pojkvänn som fyller år på lördag.Jag har käkat en god smörgåstårta till frukosten.Måste hinna ner till stan och köpa present åt båda killarna som jag inte har gjort ännu.Tycker bara att det är så svårt att hitta något till killar.Min pojkvänn är så lång så han kan inte ha alla kläderna från affärena från stan,därför kan jag inte köpa något snyggt plagg åt honom.Får se vad jag hittar nere på stan åt dom.

Jag och min älskade pojkvänn för något år sen.

Kommentera

Publiceras ej