kikat igenom bloggar

1kommentarer

Det är så roligt att kika runt på alla olika fina bloggar som har fina header och design.Blir avudsjuk på alla som har så fin header och design på sin blogg.Jag suger verkligen när vi kommer till  den delen.Det jag blir chockad över att 12-14 årringar gör helt egna header till sin blogg och ställer upp på att göra header till andra och dom är riktig duktig när det gäller header och design.Det är en av anledningarna till vårt goda namn och rykte genom bloggvärden,vem vill följa en blogg som har en tråkig header och design? inte många kan jag gissa på.Men igentligen  så är det innehållet som gör att man följer andras blogg men det är en extra poäng om bloggen är inredad och fin.Jag kan inte direkt säga att jag är super duktig på olika data program eller bildprogram utan tvärtom.Är inte speciellt teknisk och har inget tålamod direkt,fattar jag inte efter ett tag så ger  jag upp rätt så snart när det gäller datateknik eller elektroteknik men annars så ger jag inte upp så himmla lätt.Jag ska alldeles strax släcka ner datorn och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och gå ut med hunden så jag säger God natt så hörs vi i  morgon igen.

1 kommentarer

Emily

05 May 2010 11:21

men det är Pinsamt ju :P bara småbarn som köper typ

Kommentera

Publiceras ej