Borta bra men hemma bäst!

0kommentarer


Kom precis hem från vännen min jimmie gick ut på krogen med folket och jag gick hem.Ska snart iaf lägga mer ner i sängen och bläddra fram och tillbaka på tv:n och se om det finns något bra att se på i annat fall får det bli att lägga sig och läsa lite ur en bok.Det var ett bra tag sen jag läste boken,men den e jävligt bra men har bara inte haft ork till att läsa helt enkelt.Idag ska jag förska sova tidigt så jag orkar upp i morgon till ridningen.Det var ett bra tag sen jag red så tidigt så det ska bli spännnde och se hur det kommer att gå,men det går nog bra ska vi se.Helvetes jävla skit kom på att jag inte har något bröd hemma till frukosten vad ska jag då äta?Jag måste ha något i magen innan ridningen annars kommer jag aldrig att palla att rida plus jag kommer bli svin hungrig.Hoppas jag  har gröt hemma som jag kan äta i stället.Nu ska jag ta och mysa lite med hunden. God natt på er sov gott det ska jag försöka göra puss & kram

Kommentera

Publiceras ej