...

2kommentarer

Finns det någon snäll människa där ute som skulle vilja göra mig en tjänst?Det är så att jag vill ha en header som är mer privat  till min blogg.Jag har själv försökt att göra en header men tyvärr inte lyckas så bra.Kom gärna med förslag jag e inte rädd för att prova nya saker.Har  inte bloggat på några dagar nu men det finn en anledning och det är att jag har inte vart hemma i stan ute vart ute på landet.Det är bara hemma i lägenheten som jag har data och internet.Men snart får jag internet ut till vårat hus med.Det är just därför jag inte har bloggat.Helgen har gått rätt fort om jag själv får säga det.


I fredags så skottade vi snö i 3 timmar så hunden kunde springa ute på gården utan att drukna i snön sen så så hade vi vattenlcka i badrumet som vi fick fixa.På kvällen Vart det att se på film.

Lördagen skotta mer snö så vi kunde komma åt huset för att mäta huset.På kvällen skulle jag ta och gå på toan blev dock skrämd då Ante står och glor på mig genom dörren(har fönster runt dörren)Vi hade inte hört att han hade kommit.Hunden skällde inte och inte hörde vi bilen heller men som tur var såg jag sen att det var ante.Vart fest ute på landet jimmie & Ante drack.Jag drack dock bara fanta då jag hade glömt min dricka inne i stan men det funkade också.Senare på natten kom några andra kompisar ut och drack så jag var den enda som var nykter och kompisarnas chaffis då.Dom åkte hem vid 02. trodde jag kunde få sova då men ice sa nicke utan grabbarna skulle lyssna på hög musik och sjunga och hade sig.Vid 04.30 vart det tyst och då kunde man äntligen få sova ett tag.

söndag:Vart det att hålla med veden och sen gå en promenad i skogen med hunden.På kvällen åkte vi in till stan igen.Ante sova hos oss i natt igen fast inne i stinas rum.

2 kommentarer

emily

15 Feb 2010 21:14

ja har bett människor om hjälp med header hela tiden men ingen jävel hjälper mej, bad victor ladda ner photoshop så kanske ja kan hjälpa senare.. puss

emily

16 Feb 2010 12:06

scrapee.net den ska funka, den e på spanska

Kommentera

Publiceras ej