Över allt och ingenting

2kommentarer

Har fångat mig i funderingar den senaste veckan. Än har jag mest frågor, men de är å andra sidan viktigare än svaren.Ja, man borde väl tycka att det går framåt? Men det känns inte så.Jag tror att jag inbilla mig att jag har allt under kontroll, men jag misstänker att jag lurar mig själv.Denna gång är det jag som måste visa vart jag står, vad jag vill säga och förmedla med mina ord. jag måste stå upp för mig själv och visa att jag är inte den där lilla flickan längre som gömmer mig för mina problem.Jag vet att jag inte är en lätt människa att ha att göra med, jag vet också att jag inte har så lätt att bara låta saker passera utan att ta någon större skada.Du kan berätta vad som helst för det spelar inte längre någon roll.Jag blir bara så trött förstår inte varför inte kan säga som det är i stället för att komma med dåliga bortförklaringar. Men så ska man inte heller begära så mycke av andra heller..De lever dreas liv och jag lever mitt liv.Nej nu ska jag inte vara sån och sitta och klaga om saker och ting utan nu går vi över till något mycke roligare i stället..



Var och lämnade min systerdotter  hemma hos syrran och stannade kvar där ett bra tag tillsammans med Jimmie.Vi satt och snackade massa med skit och drack lite för mycke kaffe så man vart kissnödig hela tiden,men vem kan tacka nej till kaffe? inte jag i allfall..Nicole(syrras yngsta dotter) var så arg i början när vi kom och skulle bara slå mig hela tiden och nypa mig i armen vilket gjorde jävligt ont.Men till slut så kom den lilla ängelen fram som hon annars brukar vara när vi kommer på besök.Hon skulle bara leka med Jimmie och pratade för fullt med honom,hahaha ingen förstår vad hon säger det är bara att hålla med henne.I slutet kom hon på att Moster är ju där och henne är det roligt att busa med.När vi skulle hem så slängde hon sig över mig och sa nej nej nej nej nej stackarn ville inte att vi skulle gå.Visst jaha innan vi åkte och lämnade Melanie var vi ute på landet och grilla tillsammans med min svärmor och hundarna.


Nicole leker lite med Jimmie

Jag och min lilla söta systerdotter Nicole

Nej jag hör inte när du säger hej då till mig,jag håller för öronen




2 kommentarer

Emily

15 Aug 2010 10:05

Jag vet, nu kan du jämt få tag i mig! :D

Emily

15 Aug 2010 10:06

de va ju inte dom färgerna du ville ha, så ja ätnkte göra om lite fast om du vill ha denna så gör jag ju inte om

Kommentera

Publiceras ej