Är vansinnigt godissugen

2kommentarer

Det som gör att det blir svårt att låta bli att käka godis när man är godissugen är att man har massa olika godispåsar i skåpet.Därför var jag bara tvungen att ta fram lite av all godis jag har här hemma och ska därför sätta mig ner och se om det finns något bra på tv eller så får det bli film och till det blir det att gotta sig i ensamheten tillsammans med hunden.i vanliga fall brukar jag mest äta godis på lördagar men nu kan jag inte låta bli kanske mensen som är på g vad vet ja?Plus detta kanske också gör mig på bättre humör.Jag har vart nere i några dagar men i mellan åt mår jag as bra men sen så mår jag dåligt kan vara för jag har gått ner så mycke den senaste tiden.Nej nu skriker godiset och läsken,smirnoffen efter mig.

2 kommentarer

Emily

16 Aug 2010 23:20

nej, ja har aldrig ätit kräftor :O

Majki

17 Aug 2010 08:21

Vilken snygg ny design du har!

Kommentera

Publiceras ej