22.45

0kommentarer

Min vän T ringde mig när hon hade jobbat klart och frågade om jag skulle med och handla då hon ändå skulle till City Gross själlv klart tackade jag ja eftersom j har skjutit upp handladet över en veckas tid,vilket har gjort att jag har fått handlat på komsum varje dag och det är inte så billigt där inte.Jag i bilen på väg till City Gross beklgar att bilden är suddig men den får duga.


Jag i bilen på väg hem efter vi hade vart och handlat hem lite mat.

så här vardagskläder var jag  idag

Kanske inte jätte mycke med mat,men det räcker ett tag plus har man
en liten kylskåp och frysskåp så kan man inte köpa hem så mycke tyvärr.
Ska bli så skönt när vi är klara med vårat hus,då ska vi ha en stor kylskåp 
och en stor frysskåp då kan man hadla hem mera  mat.


Jag har haft full upp idag därför har jag haft svårt till att blogga.
men skriver lite mer i morgon.Vad händer i kväll för er andra?
själv ska jag ut med hunden strax sen lägga mig ner i sängen & mysa
tillsammans med Jimmie

Kommentera

Publiceras ej