Jag sitter och tänker lite på framtiden

1kommentarer

 
Jag sitter och tänker på livet och framtiden  det är en känsla som sitter djupt inne i mig.När man sitter och klurar på sådana saker så börjar man ju också tänka på vad som kommer att bli nästa grej att förändra i mitt liv.Jag vet att jag vill jobba med hundar som jag gör idag och att jag alltid vill ha en hund i mitt hem.Det känns så konstigt i mellan åt och jag saknar mina vänner som jag har tappat kontakten med.Jag vet att det beror på att det är alltid någon av oss som jobbar medans den andra är ledig.Men nu i sommar då ska vi fan med hinna med att hitta på något roligt utan hund för en dag.

1 kommentarer

Anonym

19 May 2014 21:29

vi vill se du ska eller har börjat odla i växthuset bilder bilder

Svar: bilder är nu uppe på bloggen :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej