Fredags mys med syster +systerson

0kommentarer

Jag har haft min lillasyster och hennes son på besök ett par timmar.Jag lagade lite middag och så åt vi alla tillsammans:) Det är inte varje dag som vi sitter ute i köket och äter våran middag men när det väl händer är det rätt mysigt.Min systerson Joel på 2år är hur duktig som helst för sin låga ålder.Han tycker att det är så kul att komma hem till moster Carro och leka i hop med hundarna och med moster så klart.Rex har kräks nu några gånger i kväll och Joel skriker moster carro kom Rex mår inte bra han kräks han mår inte bra,blä vad äckligt han kräks.Mycket riktigt han mådde visst inte så bra och Joel hjälpte moster att städa upp det äckliga som kom upp.Min syster vart liv rädd och undra om jag inte vart orolig för Rex.Han måste ha ätit något olämpligt och därför spyt upp allt.Ja lite fredags mys han vi med innan dom var tvunga att cykla hemåt.

Kommentera

Publiceras ej