Det är helt sinnessjukt vad folk gör för pengar

0kommentarer

Speciellt dom som redan har mer pengar än hälften av dom fattiga läderna tillsammans.Jag är inte fattig eller rik utan jag klara mig gått och väl.Skulle jag vara rik skulle jag skänka massa med pengar till dom fattiga som inte har det så lätt här i samhället.Jag blir bara så irriterad när vissa sitter och skryter om hur bra dom har det och att dom inte änns behöver lufta ett finger för att få pengarna på sitt konto.En annan får jobba arslet av sig för att få pengar varje månad.Jag skulle vilja se dessa människor som bara sitter på sina fetta arslen dag in och dag ut om dom skulle klara av ett helt vanligt arbete.Jag drar inte alla människor över en kant utan utan detta är bara mina personliga åsikter.

Kommentera

Publiceras ej