spenderat dagen med bästa vän

1kommentarer

Idag har jag spenderat min dag med min efterlängtade bästa vän som är hemma i Norrköping igen :)Det har vart fint väder ute hela dagen så vi passade på att ta en promenad genom folkparken med mina hundar.När vi kom hem till mig igen efter promenaden så drack vi lite kaffe och snckade lite om allt som har hänt här hemma i Norrköping medans hon har vart i väg och jobbat.
 
Vi bestämde oss får att ta en promenad ner till stan och möta upp Linda.När vi hade möt uppe henne tog vi en fika på fröka fröken.Sen så vart det att gå och kolla lite på myorna innan vi drog in till alla affäer inne i stan.Jag hittade lite saker som fick följa med mig hem.Nu har jag tvättstugan och önskar att man i stället kunde åka i väg till någon brygga och slänga sig i vattnet.

1 kommentarer

tooä

21 Jun 2012 17:40

TACK FÖR IGÅR =)

Kommentera

Publiceras ej