En heldag ute på landet

0kommentarer

I morse när jag vaknade och tittade ut så kollade solen fram:)Jag tänkte för mig själv fan allså är det så här fint väder ute och jag kan inte ta mig ut till landet?Älsklingen var ju iväg på sitt jobb och jobbade så han kunde inte skjusa ut mig och hunden till landet.Jag kom på att min bonusmamma skulle ut till landet så ringde henne och frågade om vi kunde åka med henne.En timme senare satt vi i bilen på väg ut till landet.Vi har haft 12plus grader ute hos oss på Vikbolandet.Hörde att det har snöat i våran huvudstad idag och vad skönt att man inte bor där.Idag har jag inte byggt något med huset eftersom att min pojkvän som är snickare var tvungen att jobba i dag och jag kan inte snickra ensam.Så idag har jag och bonusmamma jobbat ute hela dagen med trädgården.


Kommentera

Publiceras ej