är glad igen

0kommentarer

Jag fick en hemsk start på dagen tack vare en granne som fick för sig att spela hår rock på högsta volymen redan vid 7 i morse.Jag försökte att somna om men det var inte värdens lättaste precis.Jag bestämde i går med min bästa vän att vi skulle ner till stan idag.Jag hade verkligen ingen lust i huvudtaget eftersom att jag var svin förbannad och trött på samma gånng.Men jag tänkte inte låta min granne förstöra mina planer jag hade för dagen det räcker redan med att grannen förstörde min sömn.Väl nere på stan så började jag känna mig hungrig och det vart en sallad innan vi gick igenom alla affärer.När jag kom hem så la jag mig i soffan tillsammans med älsklingen och såg en polisfilm.Nu väntar jag spännade på att arga snickaren ska ta och början på kanal5.

Kommentera

Publiceras ej