samtalet som aldrig kom

0kommentarer

så himmla iriterrade här sitter man och väntar och väntar på samtal som aldrig verkat bli av.Dom ska påbörja installation av bredbandet och tv-uttaget i morgon mellan 7.30-16.00 och eventulla husdjur ska hållas inlåsta akutell tid.Jag har ringt för att få en tid när dom ska komma och dom skulle återkomma idag men inget hört.Jag är inte hemma i morgon och jag tänker fan med inte låsa in min hund under den tiden.Jag ska i väg på ett
mycket viktigt möte vid 11.30 i morgon och kan inte ta med mig hunden.Jag tänker fan med inte ringa och säga i från mötet bara för att sitta hemma och vänta på att dom ska komma och installera skiten.Jag tycker inte heller att jag ska behöva ringa och tjata på dom.Jag menar har dom sagt att dom ska ringa upp till mig så vi kan bestäma en tid så ska dom väl också hålla det?Nej ringer dom inte får dom skylla sig själva.Jag kommer sätta upp min skylt på dörren där det står ingång sker på egen risk bara för att jävlas.Det kan låta omoget men jag blir så förbannad kan man inte sköta sitt jobb så har men inget att göra där.Nu ska jag läsa lite sen bädda ner mig i sängen god natt.


Hon kanske lyckas att skräma i väg dom om hon ser ut så här som hon gör på bilderna:p

Kommentera

Publiceras ej