Hemma i stan igen

0kommentarer

God kväll gott folk vad har ni för er denna lördagskvällen?Själv har man vart ute på landet och jobbat med massa olika saker.Vi tog ner byggnasställningen från framsidan av huset.Shir vilket jobb det var att få ner skiten och det väger skit mycke att bärra skiten också.Jag trodde ärligt talat att jag skulle gå sönder när jag barr allt till släppan.När vi hade rivit ner ställningen var det bara att städa undan efter sig.När städningen var klar så satte vi upp en annan ställning på baksidan av huset.Nu undrar ni nog varför?Ju för vi ska bygga en balkong på baksidan och just därför vart det en ställning där.Men det vart inte samma modell som vi hade på framsidan utan en lättare modell.Sen efter det byggde jag en sak men vad jag byggde för sak får ni veta i morgon.Åkte hem till min far och har vart där hela kvällen.Kom precis hem där i från och jag är svin trött efter denna hårda dagen med massa jobb.

Kommentera

Publiceras ej