Äntligen funkar mitt internet igen

0kommentarer

Jag har suttit här vid datan sen 10 tiden och försökt att komma ut på internet utan att lyacks.Har hela tiden fått fel meddelade och kunde kunat koppla upp mig på mitt bredband fattar inte själv varför.Jag gjorde precis som det stog på fel meddelandet men det funkade ändå inte.Men nu efter mycke jobbade med bredbandet från höger och vänster så funkar det igen.Som ni kanske märkte i mitt förra inlägg som jag skrev i gårkväll var jag rätt så upprörd ang en sak en bloggare hade skrivit,men nu är jag på bättre humör men kan fortfarande inte släppa det helt och hållet.Nej det var inte detta jag hade tänkt att skriva om utan nu vart det bara så.Det jag hade tänkt skriva om är att jag kanske skrev lite väl för hårda ord i mitt förra inlägg men jag ångrar absolut inte att jag skrev det jag kände då.

Kommentera

Publiceras ej