lite roligt på maxihuset

2kommentarer


Medans jag är på jobbet tänkte jag vissa er hur roligt man kan ha när man är och handlar.Igår kväll efter långpromenaden så fick min vän för sig att vi skulle åka till Maxihuset och handla.Som vanligt kan jag inte låta bli att bjuda på mig själv och prova på alla roliga saker dom har där.Jag hittade ett ett stort håll där man kunde stoppa in sitt huvud och då måste man ju bara testa.

Tantröd hade nog inte lika roligt som jag hade.Hon hade svårt att bestäma
sig för vilka skor hon skulle köpa till sig själv.Efter mycke fram och tillbaka
så bestämde sig tant för dessa skor fick det bli.

2 kommentarer

emily

27 Apr 2011 09:48

åååå va sngga. va de inne på willys?! Va kosta dem?

tooä

27 Apr 2011 19:52

det var på ica och dem kostade 129:- höhöh

Kommentera

Publiceras ej