..

0kommentarer

Har hittills haft en riktigt bra kväll ,kvällen har spenderats med min pappa och hans fru.Jag och Jimmie vart bjuda  hem till dom på midda och hunden var själv klart också med hem ditt.Min lillasyster var inte hemma för hon var i väg och såg på håkan och min lillebror kom hem ett tag och gjorde oss skällskap. Nu är vi hemma igen och det  är tänkt att vi ska slå på en film men vi har inte riktigt bestämt oss för vilken film vi ska se på.Godiset och chipsen är framme på bordet det ända som saknas är lite läsk men jag kom på att vi inte har någon läsk hemma mer än cocacola som jag inte dricker.Fan jag måste allså springa bort till coop och handla lite läsk och jag har 10 min på mig innan dom stänger.Men frågan är orkar jag att gå till affären eller ska jag skita i läsken?

Kommentera

Publiceras ej