En förändring måste ske

0kommentarer

Nu är det mitt sista påpekande av att det måste ske en förändring av varmvattnet här hemma i lägenheten .Det är en liten förändring i mellan åt gällade varmvattnet ibland har vi inget varmvatten alls eller när vi väl har det så är vattnet brunt.Föreställ dig att du har vart och jobbat en heldag och är genom svettig och behöver duscha av dig och ställer dig i duschen och märker då att vattnet är svin kallt & brunt,hur skulle du regera?Själv blir jag inte förvånad länge eftersom att det har vart så i flera *host* månader.

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har ringt till min hyresvärd och klagat om detta men inget händer så irriterade man blir när inget händer.Dom har så bråttom med att få in hyran i tid och allt men att fixa fel har dom inte lika bråttom med.Nej nu är det sista gången jag ringer till min hyresvärd i morgon,han får max 14dagar på sig att fixa till felet.Jag kommer annars att ta kontakt med hyresgästförmedlingen och hoppas att jag får hjälp där igenom.


(lånade bilden från google)

Kommentera

Publiceras ej