Storbrand i gammalt hus vid Stallet

2kommentarer

När jag precis kom innanför dörren från jobbet så ringer min mobil hinner inte svara.Såg att det var min ena kusin som hade ringt mig så jag ringer upp henne.Hon berättar att det brinner för fullt uppe vid stallet att det är massa brandbilar där uppe och fullt med rök.Jag blir själv klart liv rädd över att det är stallet som brinner.Men som tur är så är det inte stallet som brinner.Huset  som brinner ligger ovanför fotbollsplanen i närheten av stallet.Jag hoppas bara att inte det fans någon häst i hagen som är i närheten av det huset som brinner.Jag som ska ditt i kväll och rida,får se om det blir så eller inte.Hoppas bara att brandmännen har kontroll på det här.Har dom inte kontroll på det här så kan det sprida sig ganska fort kan jag tänka mig.Det gör redan ont att ens tänka på det.





2 kommentarer

Annette Salander

28 Oct 2010 14:03

Hej

Fy sjutton så otäckt med bränder...

Hoppas det inte var några djur och människor som kom till skada.



fin hund du har :)



Ha en fin torsdag

Annette

emily

28 Oct 2010 17:58

oj! Det är ju studiohuset.. Undra hur de började brinna där.. Usch nej vi får hoppas de inte kommer in i stallet..

Kommentera

Publiceras ej