Red ridlektion idag

1kommentarer

Detta måste vart en av dom bästa  kvällslektioner jag har vart med om på mycke länge.Jag är riktig nöjd efter ridlektionen.Idag red jag en ponny som är född 2004 och är under utbildning vilket betyder att han inte kan så mycke.Men jag tycker ändå att han var lätt att rida och han gjorde ändå sitt bästa.När han går i form så får man höra  några gnäggar från honom.I traven och galoppen märks det tydligt att han är rätt så ung eftersom han inte riktigt orkar hålla i gång och han är ju  orutinerad och då kan man inte begära hur mycket som helst av honom.Han kommer att utvecklas massor och han kommer säkert bli en toppen bra tävligsponny.Förresten så kom jag och tänka på en sak branden som var i närheten av stallet idag,hann aldrig sprida sig till stallet så hästarna mår bra som vanligt.Dom hade inte heller vart oroliga över branden som tur är.


 

1 kommentarer

emily

28 Oct 2010 23:06

usch vilken tur!!

Kommentera

Publiceras ej