hunden har kommit på att hon kan skrämma bort brevbäraren

2kommentarer

Vi har fått en ny brevbärare som verkar vara liv rädd att sätta ner sina händer i brevlådan.Nu har hunden kommit på att brevbäraren är lite rädd och har kommit på att man kan sitta vid dörren och morra lite.Så nu denna veckan har jag fått min post utanför dörren,bara för brevbäraren är liv rädd om sina händer.Stackars brevbärare men han/hon kommer rätt sent om dagarna än vad den förra gjorde.Själv klart säger jag åt hunden när hon sätter i gång och morrar men det hjälper inte eftersom brevbäran ändå är rädd.Jag har försökt att kolla efter brevbäraren och förklara att hunden inte är farlig.Men så fort jag öppnar dörren så springer han/hon i väg.


2 kommentarer

Emily

01 Oct 2010 14:32

Haha. Oj då.. Duktig du är som städar där varje vecka :)

Junitjej

04 Oct 2010 06:45

Stackars brevbärare som är rädd för en sådan liten och söt hund!

Kommentera

Publiceras ej