Hundar tar tid och kräver uppmärksamhet

2kommentarer

Jag har legat sjuk sen i måndags och hunden har vart rätt så duktig.Har bara vart ute med henne så hon har fått göra sina behov.Men idag är jag feberfri så jag har gett hunden mer av min tid och uppmärksamhet som hon förtjänar.Idag har vi vart ute på en riktig lång promenad och så har vi lek lite ute.Vi tränade lite lydnad som hon älskar.Hon vart nog lite trött efter träningen för hon ligger hon och snarkar för fullt.Ni skulle bara se hur glad hon vart när jag släppte henne på fältet så hon fick springa och leka lite med matte.Det är inte bara att skaffa en hund och tro att det är ett lätt jobb med hundar,nej det är så mycke mer jobb än vad folk tror med hundar.För mig är min hund mitt barn som jag älskar och ger kärlek till.sen så har jag själv klart regler för henne utan regler funkar det inte att ha en hund.

2 kommentarer

Nathalie - Bland hundhår & bebisplaner

20 Oct 2010 17:13

Hejsan!

TAck så mycket, din var oxå en sötnos :)

emily

20 Oct 2010 20:14

Älskar dig med! <3 Nej ja ska inte lägga ner mer tid på henne. Puss

Kommentera

Publiceras ej