OBS! förkylning plus en jävla hosta bortskänkes Omgående.

0kommentarer

Så känner jag just nu.Har vart förskyld sen i torsdagsmorse och inte  blir det bättre heller utan  värre varje dag.
Jag lever på att äta halstabletter och försöker vila så mycke som det går.Men ärligt talat så jhar jag inte sovit rätt bra dom senaste nätterna eftersom hostan stör och e extrem jobbig.usch minns inte när jag var så här dålig sist.Det var mindre än 1 vecka sen jag var sjuk sist och så åkte jag på att bli det igen.Vad fan jag som alltid håller mig frisk annars.Det är väl för det e  kallt sen blir det varmt kallt ute som gör att jag blir dålig.Igår kunde jag inte svälja utan att det gjorde så förbaskade ont plus maten kom upp lika fort som jag lyckades få ner den.Nej nu börjar jag frysa ska ta och bädda ner mig i sängen igen och tycka synd om mig själv.

Kommentera

Publiceras ej