Dags att hänga undan vinergardinerna

2kommentarer

 fram med vårgardinerna.Har redan gjort byte av gardinerna i sovrummen.Nu kvar står det i vardagsrummet och köket men vad svårt det ska vara har 25 att välja bland.Jag måste vara beroende av Gardiner,hur normalt är det annars att ha över 30st olika gardiner?Jag passar på nu att göra bytet eftersom jag ändå har tvättstugan,då kan jag passa på att tvätta dom gammla gardinerna som har häng uppe ett tag.Jag fick själv en chock när jag räknade alla mina gardiner har jag verkligen så många,räknade om dom flera gånger men kom fram till samma antal alla gångerna.Jag har inte då räknat med julgardinerna.Nej nu måste jag ta och bestäma mig för vilka gardiner jag vill ha uppe i vardagsrummet och i köket,kommer säkert sluta som vanligt att jag hänger upp några sen ångrar jag mig efter ett tag och byter igen kan hålla på så i flera timmar.Men då har jag iallfall något att göra underdagen.Konstigt nog så vart jag nöjd med gardinvalet i sovrummen på en gång och det var jätte lätt att välja ett par in till sovrummen också.Nu ska jag ner till tvättstugan och slänga in dom förra gardinerna i maskinerna.Hoppas jag har kommit fram till ett beslut tills dess vilka jag vill ha uppe.

2 kommentarer

bloggcandy

31 Mar 2010 16:55

hej :)



visst får du använda den :)

ska jag lägga in den eller kan du själv

bloggcandy

31 Mar 2010 17:05

jag har tid men då måste jag har din email o lösen



jag gör design från 100kr. beror på hur avancerad du vill ha den

Kommentera

Publiceras ej