Premiären är redan i morgon

2kommentarer

Premiären  av the world på Palace närmar sig med stormsteg vilket betyder att det redan är i morgon som premiären är.Under hela kvällen kommer palace även hålla 20 % på allt i baren.Det kommer att finnas 2 dansgolv.Så sitt inte hemma denna fredagskvällen utan kom till Palace.Jag lovar er ni kommer att dansa loss på någon av dom heta dansgolven som finns.Jag kommer att vara där med  mina kära vänner och det kommer att bli en kväll vi sent kommer att glöma.Jag ser verkligen emot denna kvällen och hoppas att det är fler som gör.För er som undrar så är det 18årsgräns som gäller.Glöm inte kamran hemma & ett glatt humör:) Passa ¨på att vila ut er innan kvällen så ni orkar med  hela kvällen.Så ses vi i vimmlet i morgon kväll.



2 kommentarer

Malin

31 Jan 2010 20:21

Hade ni kul på palace? :)

Emily

31 Jan 2010 21:13

tycker inte jag :P ja tycker hon är skitduktig.

Kommentera

Publiceras ej