Nytt kök & badrum

1kommentarer

Är på bättre humör idag än vad jag var i går.Nu sitter jag och kollar efter kök & nytt badrum ut till landet.Trodde det skulle vara lätt för mig att hitta någon jag gillar.Men det var visst inte så lätt det finns tusentals olika modeller av kök & bad rum.Jag tycker att inredning handlar om att gå sin egen väg och skapa personliga stil och inte bara att det e snyggt utan  det ska passa in med allt annat också plus man ska ju som sagt leva med det  i år och dagar så man måste tänka sig för många gånger innnan man bestämer sig.Annars kan det lätt bli att man ångrar sig när allt är klart.Har hittat några kök jag gillar men inte färgen.Jag vill inte ha vit i köket det blir lätt så skitigt & det e lätt att se det då också.Men på något sätt e det snyggast med vitt för så hur det blir slänger in bilder på lite saker jag gillar.Men dock har jag inte hittat något bardrum som jag älskar.I helgen blir det av att mäta allt ute på landet :)



Den är lagd på stora ytor & det är lätt att röra sig vilket jag älskar.
Ett kök e inte bara ett kök för mig utan ett ställe man ska trivas i när
man lagar folk & har folk hemma.


 
Denna gillar jag för att man har så stor plats & så springer man
inte på varandra & så är det separat diskhon vilket jag älskar då
slipper man ha allt disk hos sig om man ska laga mat.



Sånt här kök skulle jag inte vilja ha det är för enkelt för min smak.
Och så vill jag inte ha ett kök som nästan alla har.Jag vill ha ett kök
som ingen annan har.Hur kul e det att ha ett kök som nästan
alla andra har då känns det inte som något speciellt enligt mig själv.

1 kommentarer

Emily

14 Jan 2010 20:50

nae nu finns de massa kläder till barnet =) hihi

Kommentera

Publiceras ej