För att Acceptera

0kommentarer

För att bli accepterad så måste man lära sig själv att acceptera sig själv. För kan man inte acceptera sig själv hur ska då andra acceptera en?Det man först måste ta och börja med e att lära sig att acceptera sig själv innan man kan börja acceptera andra.Det jag menar är att om man inte kan acceptera sig själv hur ska då andra människor kuna acceptera den personen? Jag Accepterar mig själv & respeterar den jag är idag.Jag är nöjd med den personen jag är jag kanske inte är rik och har alla märkeskläder och sånt men jag är ändå nöjd.Jag har inte värdes största bröst,jag är inte  snyggast.jag är inte en modell men jag är i allafall mig själv.Det är ju ändå det innre som folk tycker om hos en person.Att gå och operera sig för att få större bröst och så då är man inte sig själv utan man går och låsas att man är en person som man inte i självaverket är utan bara en Kopia av den personen man föddes till.Om folk bara  kan acceptera än  för den man är så skulle man slippa allt tjafs och bråk hitt och ditt och alla skullle vara mycker mer gladare.Jag förstår mig inte på folk som kan slänga ut äckliga kommentarer om en utan att tänka på att det kan såra en människa.Alla vi är människor är olika gillar olika saker tycker om att göra olika saker  och det är precis så det ska var.Tycker man en sak om en person  så tycker jag att man ska gå till den personen som det gäller i fråga och säga det  bland 4 ögon i stället för att sitta och skriva elka kommentarer anonymt  ska man skriva saker så tycker jag att man ska stå för det man har skrivit elr sagt  annars behöver man inte skriva saker elr säga saker om en för det är så fegt.Man får ha på sig vilka kläder smink elr vad fan som helst även om man ska bli mamma elr är mamma.Läste min lillasyrras blogg där hon hade fått en kommentar om att hon kanske skulle tänka sig på vad hon har för kläder på sig nu när hon ska bli mamma.E hallå vad e det för fel på folk nu förtiden?Så denna människa menar då också  bara för att jag äger en hund så får jag inte heller klä mig på ett speciellt sätt?anonym jävel ska lägga sig i andras liv.Anledningen till varför man gömmer sig bakom en dataskärm och inte vågar så för man är e att man e så avudsjuk på andra och måste klaga på andra.Skillnaden mella oss är att så länge ingen vem att den otrevliga dömer ut en utan att veta ett skit om en.Medans vi andra som vågar stå för vem vi är e mycke mer själskära.Vi går helldre med kläder som vi trvis med än att gå runt med kläder vi inte trvis med. ååå blir så arg när jag läser sånt här.Och skillnaden är att vi vågar så för det vi säger och gör.




Puss till er alla som vågar stå för  vad ni tycker och tänker om allt.
En särskilld puss till min älskade bästa lillasyster Emily.
Jag säger det ännu en gång lär dig att Acceptera dig själv!

Kommentera

Publiceras ej