Vissa människor har inget innanför pannbenet

3kommentarer

Vissa människor är ju dumma i huvudet att dom inte fattar att vissa hundar är rädda när dom smäller rakter precis vid hunden.Jag vet inte hur många gånger jag har bett folk att sluta smälla rakter när jag är ute med hunden just för hon är så rädd.Men tror ni att dom lyssnar nej inte ett skit utan smäller precis vid en vilket leder till att min hund får panik.Min hund vågar nu inte gå ut utanför dörren för att hon är så pass rädd.Här hemma i lägenheten är hon också rädd men inte lika rädd som hon är ute.Hade jag kunat hade jag själv klart åkt ut till landet under dessa dagarna,men eftersom att jag jobbar så kan jag inte göra det.

Nu väntar jag bara på att det ska bli fredagkväll så vi kan packa in alla sakerna i bilen och sova ute på landet.Vad är det för fel på föräldrarna till dessa barn som låter små 8-9åringar vara ute och smälla raketer helt ensam?Däremot kanske föräldrarna är idiot-föräldrar som till och med köper ut rakter till sina barn,eller helt blina och inte vet vad sina barn håller på med på kvällarna.Hur kan man tilllåta att ens barn är ute och smäller bland människor/djur allså det menar jag att dessa ungar kastar rakterna mot oss äldre och har ingen som helst respekt för oss äldre.Vems fel är det då?Jag tycker att det är föräldrarnas ansvar att se till sina barn.

 
Ska min hund behöva vara så är rädd efter att vi har vart ute på en promenad?

3 kommentarer

Emily

28 Dec 2010 20:23

nej men statckars lilla pluttan!

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 Dec 2010 21:23

Sånt gör mig förbannad!



Visserligen är ingen av mina skotträdda (och så bor vi mitt i skogen), men jag minns när man gick genom stan när man bodde där!



Vissa har gjort en sport av att försöka förstöra stackars hundar :(

Emily

28 Dec 2010 21:46

Okej! Paus! Där ska vi äta FLER gånger! mmmmm

Kommentera

Publiceras ej