April 4, 2010

0kommentarer

Har umgås med min älskade vän Towe hela dagen.Vi har druckigt massa kaffe och snackat om allt mellan himmel och jord.Gått en promenad runt strömmen tillsammans med hunden.Har till och med hunnit tvättat,lagat mat.bäddat rent sängarna.Vi kollade på 2012 en lång film kan jag lova er att det var.Den var lite för mycke överdriven men rätt så bra ändå på ett sätt.

Lite fakta om filmen:
Mayaindianerna förutspådde för hundratals år sedan att jorden ska drabbas av stora naturkatastrofer och slutligen gå under år 2012. När de gamla sägnerna blir verklighet och människorna står inför världens ände kämpar Jackson Curtis inte bara för att rädda sin familj, utan hela mänskligheten. Det blir en omöjlig kamp mot klockan och hopplösa odds. Men Jackson vägrar ge upp trots att allt hopp verkar vara ute.


Efter att vi hade sätt filmen så skjusade vi ner J till stan,han skulle på någon förfest innan han skulle vidare till Club Aqua som är på otten i kväll.När han sa att han skulle ditt i kväll trodde jag först att han skämtade med mig,Jag menar det e inget för honom men vill han ditt så visst.Jag skulle aldrig betala 280kr i Entré,tycker att det är bort kastade pengar man kan göra annat för.Plus det e skit musik där i kväll,tror inte att han kommer stanna där länge dock.När jag berättade för honom  vad Club Agua var för något och vad det kostade så ångrade han sig rätt så fort och skickade i väg ettt mess till sina vänner att han skiter i det.Men eftersom dom så gärna ville att han skulle med och att dom betalade entren så följde han med till slut.Jag hade ändå T som skällskap ett tag så mig gjorde det inget.Men nu sitter jag här hemma i ensamheten tillsammans med hunden som bara ligger och sover inget roligt skällskap får man av henne direkt.Tur att man har musik som man kan sitta och lyssna på i ensamheten.Om jag skulle ta och hälla upp lite chips i en skål och ta fram läsk och sätta på en film så timmarna går lite fotare än vad dom gör just nu.

Kommentera

Publiceras ej