Sista Promenaden

3kommentarer


nu ska jag gå ut sista promenaden med hunden.Har precis käkat klart min kvälls mat också.Efter promenaden blir det att se lite på tv:n om det finns något bra att se rättare sagt annars blir det att läsa lite ur en bok jag har läst mer än ett halv år då jag är dålig på att läsa böcker men nu ska det bli ändrig på det.Jag ska börja läsa ur boken varje kväll har jag bestämt mig för.Boken e så himmla bra och jag nästan inte hålla tårarna tillbaka eftersom boken e en san historia.En sista sak innan jag drar ut med hunden.Gissa hur mycke jag  har gått upp på en månad

3 kommentarer

Henrik Olsson

07 Apr 2010 10:24

Visst berikar hundägandet vardagen? =)

Henrik Olsson

07 Apr 2010 11:17

Tack så mycket - både jag och vovven är bättre idag, men vilan för den fyrbente får fortsätta några dagar till för säkerhets skull. :)

emily

07 Apr 2010 12:25

7 kilo?

Kommentera

Publiceras ej