I helgen har vi fixat

2kommentarer

vart ute och jobbat för fullt ute på landet kom hem för en timme sen.Jag är helt slut i kroppen och somnar vilken minut som helst känner jag.Orkar inte att skriva så mycke om vad vi har gjort så det får bli bilder som får stå för dagen i stället.


Älsklingen bygger en bänk man kan ha så länge till köket är klart.



Jag hitta lika olika skelett när jag jobbade i trädgården här håller jag ett
som ser ut som en mun med massa tänder.




A och J såga ner ett stort träd.

Stina kollar på oss när vi jobbar

Dessa bilderna vissar hur det såg ut på övervåningen innan
vi började riva där uppe.

Så här såg det ute efter vi hade rivit dock inte riktig  klar ännu.

Vi satt och snackade om hur vi skulle göra om vi vart skitnödiga
jag kom på vi kan bygga en låda och sätta en påse i typ som ett
utedass.Killarna tyckte det lätt som en bra i dee och började
bygga vårat så klade skithus.

själv klart skulle jag prova och se om hållet var tillräckligt stort.

Glömde ju vissa denna bilden på hunden.Så här  ivrig blir hon när
vi åker ut till landet och hon känner i gen sig.


Jag orkar inte kolla igenom stavningen är för trött godnatt.

2 kommentarer

Emily

19 Apr 2010 17:34

får jag följa med nån dag??????

Emily

22 Apr 2010 12:29

guuuuuuuuuud vad äckligt! TÄNK OM DET ÄR EN MÄNNSIKA

Kommentera

Publiceras ej