23 April med bilder

1kommentarer

Cykelpremiär tillsammans med hunden runt folkparken idag.Så här trött var hon när vi kom hem igen.Hon älskar verkligen att springa brevid,hon yllar av lycka.Dock så gick det inte så fort idag utan vi tar lite i taget och lungt.

Åkte hem till storasyster och lekte lite med hennes barn medans J fixade syrrans cykel.Här är min systerdotter Nicole med sitt gossedjur som är en apa.Gud så stor hon har blivit sen sist jag såg henne.Hon kan till och med gå helt själv nu med.

Jag tillsammans med mina 2 systerdöttrar Angelina och Nicole.



syrrans 3 döttrar den äldsta är melanie med glassen sen kommer Angelina och sist lilla söta Nicole.


1 kommentarer

Maggz

25 Apr 2010 18:23

Haha vad söta :D

Svar: Jo det klart ^^ jag kan! Uhh vad roligt jag gillar att spela spel ^^.

Kommentera

Publiceras ej