tränat lydnad med hundarna

0kommentarer

 
 för mig som är bosatt ute på landet utan att ha körkortet så är jag  rätt begränsad.Jag kan inte ta mig in till stan när jag känner för att åka i väg.Då är det fantastiskt skönt att kunna ge sig ut och hitta på något man är van vid.För mig är hundarna min stora räddning i det hela.Hade jag inte haft dom vet jag inte hur jag skulle må idag.Bara för att man nu mera är mamma på hel tid så betyder det inte att jag tänker sitta inne och glo som om oskan har slagit till.Jag måste hitta på olika aktiviteter om dagarna för att må bra. Nu undrar ni säkert varför i hela fridens namn varför jag bor som jag gör.Ju för att jag är ingen stand människa. Trafikskolan som jag gick hos gick i konkurs och alla intensiv kurser var fulla i sommrast. 

Kommentera

Publiceras ej