Myser i soffan med sonen

2kommentarer

Jag har som sagt flyttat ut till soffan tillsammans med Wille och har sovit som en kråka i den.I går kväll kom jag på att det är ju fan med en bäddsoffa vi har.Att det skulle ta mer än 1 veckas tid tills jag kom på det,,jajaja bättre sent än aldrig.Så jag satte i gång och drog ut bädden och bäddade ordning innan jag la mig ner.Jag sov betydligt bättre i natt och slapp ligga i hop tryckt med bena.Nu ligger Wille och jag här hemma och myser i soffan.Han håller på att somna så jag passar på att sätta mig ner vid datorn i knät och väntar in mitt morgon kaffe.

2 kommentarer

FrökenTV, bloggen om tv och film

14 Mar 2015 12:43

härligt

Svar: Verkligen :-)
Carolina

Caroline - mamman på Gran Canaria

15 Mar 2015 15:51

Tack snälla!!
Det är verkligen jobbigt att känna så!

Kommentera

Publiceras ej