Gårdagen

0kommentarer

Igår körde Jimmie in mig och Wille till min pappa där jag väntade in min kusin.Jag och min kusin hade nämligen bestämt en träff med våra små bebisar.W har nämligen vuxit i från nästan alla sina kläder så det passade perfekt att köpa lite nytt till honom medans vi var inne i stan.Jag hittade lite kläder som fick följa med oss hem.Jag passade också på att handla ett par nya jeans åt mig själv.Hahaha väl inne på Lindex fick W nog och började skrika hyrsterisk vilket lede till att Selena började skrika.Ja att gå och kolla i affäerna tillsammans med två bebisar kan alltid sluta på ett sätt.När dom hade skrikit klart så gick vi ner till amningsrummet och byte blöja på dom små och ama gav dom lite bröstmjölk.Denna dagen behövde jag verkligen och jag känner mig som en ny människa.Vi ska försöka ses lite oftare med dom små.

Kommentera

Publiceras ej