ta igen den förlorade sömnen

1kommentarer

 
Efter en händelserik natt som började med starka obehagliga värkar och att duscha i värmt vatten inte hjälpte.Så beslutade jag mig för att försöka hålla emot smärtan och låta bli att väcka sambon i fall om värkarna skulle ge med sig.Värkarna vart bara starkare vid 23 tiden i går kväll och vi 02:10 kunde jag inte längre stå på bena utan att det gjorde så pass ont.Jag bestämde mig för att väcka sambon för nu står jag inte ut längre.Dock sov han  ganska bra att det inte gick att väcka honom.Fick i stället försöka att väcka svåger som vaknade på en sekund och han fick liv i sin bror.Dom fick hjälpas åt med att en ringde till förlossningen för att se vad dom tyckte medans den andra fick hålla Rex borta från mig.Min rottis trodde nämligen att vi lekte.Vi var så välkommna in till förlossningen så det var bara för grabbarna att hjälpas åt med att klä på mig och ringa min låsas mamma som ska vara med under förlossningen.När vi väl kom till förlossningsavdelningen fick vi vänta ett bra tag innan någon svarade i porttelefonen.När vi hade vart där i ca en halv timme så började värkarna avta och dom kom inte lika sällan längre.Det hela var ett falsk alarm och nu ligger jag här hemma i sängen och har sovit några timmar.

1 kommentarer

Mimmie

08 Jan 2015 19:43

Bebis, hallå?vart är du??

Svar: Bebis vill ligga kvar inne i mörkret i mammas mage :P
Carolina

Kommentera

Publiceras ej