skylt för barnvagnen

0kommentarer

 Dom flesta har en skylt hängades på barnvagnen med barnets namn på.Jag vill med ha en personlig skylt på våran vagn och kom på att min pappas fru och min lillasyster köpte en skylt till mig när dom var på ullared. Jag har precis suttit ner och fixat till skylten som ska sitta på willes vagn. Det var lite svårare än jag trodde att det skulle vara.Tänkte för mig själv att detta tar max 5 min att göra. Haha där var jag ute och cyklade utan det tog 20 minuter för mig.Sen att det inte vart så rakt med bokstäverna är en annan femma.Känner jag min sambo rätt kommer han ändå att göra om skylten när han kommer hem.Han kommer att säga att det är för snett och att bokstäverna ska sitta i mitten av skylten.Det är tross allt han som får sätta ditt den ändå på barnvagnen
 

Kommentera

Publiceras ej