När vi hundägare får dåligt samvete

1kommentarer

Usch, jag har så dåligt samvete över att Rex inte har fått leka av sig på mer än en vecka.Han är van vid att få leka av sig 4 dagar i veckan.Jag försöker att inte ha dåligt samvete eftersom jag själv inte råder för över att jag inte orkar jobba längre.Att vara gravid och inte ha samma energi som innan tar på mig.Jag har i vilket fall vart ute och lek med honom i skogen ett par timmar idag.Jag ska lämna honom på  dagis på onsdag och då ska han få leka med alla sina dagiskompisar igen.Jag ska försöka se om man kanske har någon vän som kan tänka sig att komma ut till oss några dagar i veckan med sin hund/hundar.Både jag och Rex skulle verkligen uppskatta det hela och mitt samvete skulle nog bli lite bättre också.
 
 

1 kommentarer

Mimmie

10 Nov 2014 20:54

Vi kan komma ut någon dag. Emilia leker nog mer än gärna med Rex..

Kommentera

Publiceras ej