Jag gjorde chilenska köttfärspiroger

1kommentarer

Jag har en längre tid vart sugen på chilenska köttfärspiroger som min farfar brukar göra.Nu tog jag saken i egna händer och tänkte att det kan inte vara så svårt att göra dessa. När jag hållde på så insåg jag att jag hade haft helt fel och hur svårt det verkligen var.Jag har nog aldrig sätt så fullll piroger i hela mitt liv nu är det bara att hålla mina två tummar på att det går att äta dom.Vågar man inte testa sig fram hur ska man då kunna veta om man klarar av vissa saker?Jag får nästa gång jag träffar min farfar som bor i spanien lära mig hur man går till vägar för om det är någon som kan göra chilenska piroger så är det han :)

1 kommentarer

Anonym

06 Nov 2014 13:49

Hur ser dom ut har för fyllning i. Många blir på en omgång 20 st ?

Kommentera

Publiceras ej