Min första egna hund

0kommentarer

 
Min efterlängtade första egna hund och allra första hund är min tik Stina som är hela 11 år gammal.Jag ville ha en sällskapshund som fungera att ha med sig till stallet.Jag vet inte hur länge min stackars mamma fick höra mitt tjatade efter hund. En dag när jag var i stallet ringde mamma mig och sa att hon hade en överraskning till mig nere i stan.Vi tog bussen ner till bibban och där kom en gammal dam med en liten liv rädd 4 månders valp.Som sen visade sig att det var den stora överraskningen att mamma hade hittat en valp till mig :) Minns att jag tyckte att hon var så full liten valp men jag kunde ju inte säga det till mamma.Sen den dagen har det vart hon och jag.Stina följer också med mig och min andra hund till jobbet vissa dagar och vissa dagar stannar hon hemma.Nu idag följde hon med oss till jobbet eftersom att hon inte kan vara ensam hemma hela dagen.

Kommentera

Publiceras ej