Det blev i alla fall lite lydnadsträning

0kommentarer

Jag är så tacksam att jag kan komma ut en liten stund på lunchen och träna lite med min Rottis hane.Jag älskar verkligen mitt jobb och det är ett plus i kanten att jag får ha med mig hundarna :) Dock har jag oftas bara med mig Rex eftersom att Stina nu mera vill ligga hemma och sova hela dagarna.Hon får vara hemma med sambons bror som är hos oss medans Rex får hänga på mig.Rex är en riktig matte gris och jag kan inte låta bli att le och reta husse när han bara vill vara med mig.Jag håller på att lära mig själv att träna lydnad med kopplad hund och inte bara lös hund.Ja det går väl så där om jag ska vara helt ärlig mot mig själv.Jag har nu i vilket fall precis kört ett lydnadspass med koppel och alla möjliga störningar som tex hundar som skäller här och där.
 
 

Kommentera

Publiceras ej