Rapport från sjuksängen

3kommentarer

Att vara sjuk är aldrig en höjdare särskilt inte när man har hög feber och två hundar att ta hand om.Jag har varit sängliggandes hela dagen och orkar knappas gör ett skit.Jag känner mig värdelös som hundägare som inte har någon som helst ork att ge mig ut på en lång promenad med dom. Som tur är mina hundar änglar och ligger i sina bäddar medans jag ligger i sängen.Måste strax röra mig upp från sängen och släppa ut hundarna ett tag.Husse får aktivera hundarna i kväll när han kommer hem från jobbet.
 
 
 
 

3 kommentarer

Kicki

05 Mar 2014 15:44

Krya på dig och inte behöver du ha dåligt samvete...ibland så finns inte orken att gå långpromisar speciellt inte om man e sjuk...jag har tur som har min lilla björkskog precis bortanför vårt hus där jag kan släppa hundarna och aktivera med "köttbulleträd"...de gillar de och de blir trötta i huvudet oxxå av att springa runt och leta på träden =)

Sara

05 Mar 2014 20:36

Vet hur det känns. Var sjuk förra veckan och det blev mest film med sonen så fick dåligt samvete över att inte orka leka med honom eller aktivera hunden men jag vet nu i efterhand att man inte ska behöva känna så. Det är viktigt att lyssna på kroppen. Man får göra så gott man kan, orkar man inte så orkar man inte. Det är vad man gör i det stora hela som räknas! Krya på dig, kram!

Henka

07 Mar 2014 19:29

det tror ja aldrig så som du sköter dina djur alltid uppfostrade å väll tränade

Kommentera

Publiceras ej