besviken på hyresvärden

0kommentarer

Det var besiktning av min lägenhet i tisdags och jag var på jobbet under den tiden beskrivningen ut fördes. Jag skulle ringa idag om jag var nyfiken över hur det gick. Ringde upp kärringen som var ute på ett ärende och hon bad mig ringa kl14:30 i gen. tog så klart fram mobilen och ringde upp henne igen med nyfikenhet över svaret hur det gick med besiktningen. Tror ni inte att hon då har stängt av telefonen? provade ringa i en timme till henne utan framgång. Blir så jävla ledsen och förbannad på samma gång,man ber inte en kund att ringa ett klockslag och stänger av telefonen. Nej fy fan kommer aldrig mer i hela mitt liv att hyra lägenhet igen utav denna hyresvärden. Det ska bli så skönt när jag slipper tänka på lägenheten mer. Jag kommer att lämna in nycklarna på kontoret den sista dagen och timmen. För kan inte dom vara sjysta mot mig tänker jag inte heller vara det. Kunde bli av med lägenheten på måndag då nästa hyresgäst ville flytta in en månad innan,men nej hyresvärden sa i från. fattar inte vad deras problem är om jag ska vara helt ärlig. Har hyrt lägenheten från dom sen år 2005 och aldrig haft problem innan jag sa upp den.

Kommentera

Publiceras ej