Husse badar i sjön med Rex

0kommentarer

  Jag har med mig båda eller en av hundarna till jobbet och nu när jag har semester är bara hundarna hemma med mig.Jag har en bra relation med båda hundarna  och vi är med varandra  24/7 kan man säga.Husse har dock inte lika bra relation eftersom att han jobbar och står i och hittar mest på roligare grejer med hundarna på helgerna.Nu på kvällarna när husse kommer hem så går vi ner till sjön med hundarna tillsammans :)För att Rex och husse ska skapa en bra relation och ha roligt i hop så låter jag dom få simma ut och vara ensamma ett tag innan jag hoppar i.Jag märker redan nu att Rex tycker att det är så kul när husse är med och gör något annorlunda med honom.Stina hon håller sig på land och bry sig inte alls om vad vi håller på med.Jag bara smäller av lycka när jag ser husse och Rex umgås som dom gör nu :)

Kommentera

Publiceras ej